Eerste dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Haike Mulder - WaarBenJij.nu Eerste dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Haike Mulder - WaarBenJij.nu

Eerste dag!

Door: haikemulder

Blijf op de hoogte en volg Haike

23 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Nou dit word dan mijn allereerste blog op de eerste dag van mijn reis! (:(: Vanochtend rond 9 uur half 10 zaten wij in de auto op weg naar Amsterdam. Daar kwamen we aan op de boot en mochten we allemaal even de boot van binnen bekijken! erg leuk! toch had ik het stiekem ietsje groter verwacht. Maar ja het lijkt altijd groter op foto's en dergelijke. De kamers zijn ERG klein maar dat had ik niet anders verwacht! ik lig wel met ontzettend gezellige mensen op de kamer! (: helaas maar voor 3 weken want dan verhuizen we al onze spullen naar een andere kamer, omdat ze dan weer andere indelingen gaan maken. Ook wel leuk trouwens.

Vervolgens hebben we wij al onze spullen binnengelegd en hebben we allerlei dingen uitgelegd gekregen. Ik werd daarna aangewezen als onderchef! jaja! haha. Toen hebben we dus 's avonds met een aantal mensen en de chef natuurlijk. Toen hebben we heerlijke lasagne gemaakt! ik heb dus nu gemerkt dat we hier internetverbinding hebben. Donderdag komen mijn ouders en broertje weer om mij uit te zwaaien want dan gaan we echt de zee op en beginnen aan de reis! maar voorlopig liggen we nog even lekker in Amsterdam.

Dit was weer even een update! Ik hoop dat ik nog veel meer verslagen kan maken, maar dat zullen jullie dan vanzelf merken!

Groetjes!

Haike

  • 24 Oktober 2011 - 11:44

    Janiek:

    klinkt allemaal erg leuk! en je bent ook nog benoemd tot onderchef zozo!
    xxxx

  • 24 Oktober 2011 - 13:03

    Marie:

    Aaaahh Haikie! :D ik leef zo met je mee, haha! Vind het zo leuk allemaal. je gaat het super krijgen, en je kan het!! :)
    heeel veel liefs!

  • 06 November 2011 - 10:32

    Florien:

    nou heel lek klinkt het allemaal ben best jaloers want jij gaat zoveel moois zien en beleven nou heel veel plezier
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Met School at Sea naar Midden Amerika

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2012

Cuba

07 Maart 2012

Blog panamacity- bocas del toro

19 Januari 2012

Blog San Blas en Panama

19 Januari 2012

Blog Bonaire, Curaçao, Aruba

17 December 2011

Tenerife-Dominica
Haike

Hallo! Ik ben Haike Mulder, ik ben 15 jaar en kom uit IJlst. Dit reisdagboek heb ik gemaakt omdat ik een half jaar met School at Sea naar de Caribean vaar en weer terug. Voor alle thuisblijvers die toch ook een soort van mee willen varen kunnen op deze site mijn ervaringen meebeleven. Ik zal denk ik niet zo vaak de mogelijkheid hebben om er wat op te zetten, vanwege het gebrek aan onbeperkt internet. Maar ik ga mijn best doen! Tot over een half jaar allemaal! Groetjes, Haike Mulder

Actief sinds 22 Okt. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 25497

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2011 - 29 April 2012

Met School at Sea naar Midden Amerika

Landen bezocht: