Dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Haike Mulder - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Haike Mulder - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: haikemulder en Coen.

Blijf op de hoogte en volg Haike

24 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Daar ben ik weer.
Dit was/is de 2e dag op de Regina Maris. Vanochtend hebben we lekker ontbeten en hebben we wat klusjes op de boot gedaan. Vanmiddag kwam een journalist voor de Leeuwardercourant. En pers van Omrop Fryslan. Daarbij werden Marleen, Jorrit, Yke en ik gefilmd. Morgen om 6 uur 's avonds zijn wij te zien op het nieuws van omrop fryslan. Zometeen gaan we lekker pasta eten. Misschien tot morgen allemaal!

Groetjes,

Haike.

  • 25 Oktober 2011 - 15:54

    Papa:

    Heel leuk. Ik zie uit naar al je verhalen
    xx papa

  • 26 Oktober 2011 - 16:12

    Saar:

    haha, zag je op omrop fryslan! lieef! misschien moet je nu idd maar alvast gaan dan :D maar heel veel succes morgen met het afscheid van je ouders enzo! love you! x

  • 26 Oktober 2011 - 16:20

    Lia:

    Hoi Haike,
    Omdat ik mijn hand gebroken heb en vandaag nog onder narcose was kan ik morgen jammer genoeg niet naar je toe komen om je gedag te zeggen.Ik wens je een heeeeeeeeeele goede reis, met veel mooi weer en veel gezelligheid.
    Ik ben heel benieuwd!!
    Houzee!
    Veel kussen,
    Lia
    en Salome, die houd ook van varen!!

  • 26 Oktober 2011 - 18:18

    Brigit:

    You go girl! Ik hoop veel van je te lezen.
    liefs, brigit

  • 26 Oktober 2011 - 18:56

    Oma Alie & Opa Wim:

    lieve Haike,
    Morgen gaat DE reis beginnen !
    Heel veel plezier. We zullen je proberen te volgen op Marine Traffic.
    En we lezen graag meer van jouw verhalen. Hou je taai !!
    Pake & Beppe.

  • 27 Oktober 2011 - 09:04

    Oma En Gerard:

    Hai lieve Haike, we gaan onderweg om je uit te zwaaien, tot straks!

  • 30 Oktober 2011 - 10:47

    Emese Pepperoni:

    Wauw, ik had helemaal niet door wat je allemaal ging doen totdat ik het een paar daagjes geleden op facebook las! Wauw wat een top ervaring gaat dit worden!!! Heel veel plezier schat en ik blijf je volgen!!

    XX

  • 30 Oktober 2011 - 13:53

    Femke (Ritchi):

    Heee Haikepiraat!
    Ik ga je volgen hoor.
    Ben erg benieuwd naar al je verhalen en avonturen als piraat.
    Veel plezier!!
    xxxxxxx Fem
    ps. mooie van op je profielfoto man! hahaha

  • 30 Oktober 2011 - 20:48

    Betty:

    Lieve Haike net de LC gelezen waar je instaat en voor Anna bewaard!Leuk leuk BNer!!!!
    En ja toen je voor tv was jammer.........sliep ik net!!! veel plezier en ....ik volg je natuurlijk.
    Van mama hoor ik ook vast de verhalen liefs dikke kus Betty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Met School at Sea naar Midden Amerika

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2012

Cuba

07 Maart 2012

Blog panamacity- bocas del toro

19 Januari 2012

Blog San Blas en Panama

19 Januari 2012

Blog Bonaire, Curaçao, Aruba

17 December 2011

Tenerife-Dominica
Haike

Hallo! Ik ben Haike Mulder, ik ben 15 jaar en kom uit IJlst. Dit reisdagboek heb ik gemaakt omdat ik een half jaar met School at Sea naar de Caribean vaar en weer terug. Voor alle thuisblijvers die toch ook een soort van mee willen varen kunnen op deze site mijn ervaringen meebeleven. Ik zal denk ik niet zo vaak de mogelijkheid hebben om er wat op te zetten, vanwege het gebrek aan onbeperkt internet. Maar ik ga mijn best doen! Tot over een half jaar allemaal! Groetjes, Haike Mulder

Actief sinds 22 Okt. 2011
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 25492

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2011 - 29 April 2012

Met School at Sea naar Midden Amerika

Landen bezocht: